Wapro mag 365 START

Sprzedaż i magazyn dla Mikro i małych firmy
Program do obsługi magazynu i sprzedaży 

 

Do darmowej wysyłki brakuje: 1700,00
Dostępność towaru (dni):
Czas wysyłki: 48h
Cena netto: 199,00
Cena brutto: 244,77
Ilość

 

Pakiet jednostanowiskowy,
jedna firma, jeden magazyn, jeden użytkownik

 

Program magazynowy WAPRO Mag jest dostępny w czterech liniach produktowych przeznaczonych dla różnej wielkości przedsiębiorstw:

  • START - przeznaczony dla jednoosobowych mikroprzedsiębiorstw, firm rodzinnych gdzie podstawową funkcja programu jest fakturowanie prostej sprzedaży towarów, produktów w małym sklepie czy kiosku,

  • BIZNES - przeznaczony dla kilkunastoosobowych, małych firm, które wymagają już obsługi wielu magazynów reprezentujących oddziały firmy, filie czy punktu sprzedaży detalicznej,

  • BIURO - posiada pełną funkcjonalność wariantu PRESTIŻ i przeznaczony jest dla biur rachunkowych, które fakturują klientów w ramach posiadanej własnej licencji w wariancie BIURO,

  • PRESTIŻ - przeznaczony dla kilkudziesięcioosobowych, średnich firm posiadających wiele oddziałów, filii, sklepów na terenie kraju,

  • PRESTIŻ PLUS - posiada pełną funkcjonalność wariantu PRESTIŻ i przeznaczony jest dla użytkowników o specyficznych wymaganiach i umożliwia praktycznie dowolną rozbudowę struktur bazy danych.

Zarządzanie magazynem

Moduł do prowadzenia ewidencji towarowo-wartościowej oraz zarządzania gospodarką magazynową firmy. Posiada wszystkie narzędzia potrzebne do pełnej automatyzacji pracy osób obsługujących magazyn.

Zarządzanie sprzedażą

Wspieranie i automatyzacja wszystkich procesów związanych z transakcjami sprzedaży (ustalenia cenników, realizacja zamówień i wystawianie dokumentów, raporty z przychodów, zysków i rentowności).

Moduł finansowy

Umożliwia pełną kontrolę finansów firmy oraz rozliczeń z kontrahentami, wspierając przy tym operacje e-przelewów.

Zarządzanie relacjami z klientem CRM

Zarządzanie zadaniami, kontraktami oraz korespondencją z klientem z wykorzystaniem wbudowanego programu pocztowego e-Poczta.

Integracja z e-Commerce i allegro

Gotowe integracje z platformami e-Commerce (w modelu B2B, B2M, B2C), z aukcjami allegro, z baselinkerem i marketplace. Wygodne i szybkie zarządzanie sprzedażą w Internecie.  

Gotowy do komunikacji z KSeF

Businesslink współpracuje i pośredniczy w wymianie dokumentów między programem fakturującym WAPRO Mag a rejestrem państwowym KSeF. Dodatkowo umożliwia bezpośrednią wymianę dokumentów (sprzedaży, zamówień) pomiędzy firmami.

 

wapro_mag_szczegółowy_opis_produktu.pdf

szczegolowy_opis_produktu_wapro_mag.pdf

wapro_mag_informacje_techniczne.pdf

wapro_mag_informacje_techniczne.pdf

Dokumenty:

  • Wystawianie faktur VAT

  • Wystawianie faktur VAT Marża 

  • Wystawianie faktur VAT krajowych w walucie    

  • Wystawianie faktur Pro-Forma 

  • Wystawianie rachunków             

  • Wystawianie Paragonów             

  • Wystawianie korekt       

  • Przelewy bankowe         

  • Konfiguracja numeracji dokumentów   

Kontrahenci:

  • Kartoteka kontrahentów             

  • Zestawienie kontrahentów        

  • Kontrola zobowiązań i uproszczone mechanizmy rozliczeń z klientami    

  • Definiowanie kolorystki tabeli   

  • Wyszukiwanie intuicyjne             

Asortyment:

  • Definiowanie kategorii towarowych                        

  • Sprzedaż towaru bez dodawania go do kartoteki

Wydruki:

  • Wbudowane zestawienia            

  • Eksport wydruków do PDF          

  • Zaawansowana konfiguracja wydruków

  • Drukowanie nagłówka graficznego

Urządzenia zewnętrzne:

  • Drukarki systemowe     

  • Drukarki fiskalne

Współpraca z innymi systemami Wapro ERP:

  • Współpraca z programem WAPRO Kaper             

  • Współpraca z programem WAPRO Fakir

  • Konwerter do programu WAPRO Mag   

WAPRO START to zestaw prostych aplikacji przeznaczony dla początkującej, małej firmy usługowo-handlowej. Każda z aplikacji umożliwia pracę wyłącznie na pojedynczym stanowisku. Uruchomienie oraz poznanie obsługi oprogramowania nie stwarza problemów również niedoświadczonym użytkownikom komputerów. 

W skład linii wchodzą trzy aplikacje wymieniające ze sobą dane księgowe. Moduł "Sprzedaż i magazyn" zawiera funkcjonalność modułu "Fakturowanie", dlatego należy je stosować zamiennie. Ponadto moduły "Sprzedaż i magazyn" oraz "Księga podatkowa" korzystają ze wspólnej bazy danych, współdzieląc ze sobą kartoteki kontrahentów, pracowników, banków i kursów walut.

Nie zapomnij zobaczyć

Informacje

Copyright 2023 Elex

Zobacz rownież tutaj

instagramfacebook