Asystent klienta CC6000 stanowi połączenie dobrze znanej formy tabletu klasy konsumenckiej z platformą i funkcjami klasy korporacyjnej, aby zapewniać całkowicie wyjątkową obsługę i środowisko zakupów.
Ten elegancki 10-calowy kiosk zapewnia klientom najlepsze funkcje zakupów online oraz w sklepie stacjonarnym i wszystkie oczekiwane przez nich możliwości samoobsługi a także wiele innych zalet. Klienci mogą w ciągu kilku sekund zgłosić swoją obecność w celu odbioru zamówienia, znaleźć produkt lub cenę, wyszukać potrzebne informacje, wezwać ekspedienta, za pomocą funkcji rozmowy wideo porozmawiać z ekspertem w celu uzyskania natychmiastowych odpowiedzi, otrzymać spersonalizowane oferty, dokonać zakupu i wykonać wiele innych czynności. CC6000 oferuje najnowsze osiągnięcia technologiczne na najnowocześniejszej platformie AndroidTM, aby już dziś przenieść proces interakcji z klientem na zupełnie nowy poziom, a dzięki gotowości na przyszłość jutro móc zapewniać klientom ekscytujące nowe doświadczenia. Dzięki podejściu opartemu na platformie i zaawansowanemu zestawowi programów narzędziowych oraz narzędzi do zarządzania Mobility DNA firmy Zebra działowi IT będzie łatwiej integrować CC6000 i zarządzać nim. Najlepsze możliwe usługi elektronicznego asystenta na wyciągnięcie ręki Twoich klientów dzięki CC6000. |
|
System Android — nie trzeba uczyć się obsługi Jeśli Twoi klienci wiedzą, jak korzystać z telefonu komórkowego, będą umieli korzystać z CC6000 — obsługuje on te same, znane im gesty, takie jak przesuwanie, szczypanie, przewijanie i powiększanie. Łatwy, szybki i dokładny odczyt kodów kreskowych Dzięki zaawansowanej technologii skanowania firmy Zebra i dostępnej wyłącznie w ofercie firmy Zebra technologii inteligentnego obrazowania PRZM Twoi klienci będą mogli korzystać z funkcji niezawodnej, błyskawicznej rejestracji praktycznie dowolnego kodu kreskowego 1D lub 2D, niezależnie od jego stanu. A dzięki obsłudze drukowanych i elektronicznych kodów kreskowych klienci będą mogli skanować wszystko od etykiet na artykułach po kupony i karty lojalnościowe przechowywane w ich telefonach komórkowych. |
|
Natychmiastowa pomoc dzięki najnowocześniejszej technologii głosowej i wideo Poproszenie o pomoc za pomocą CC6000 jest bardzo łatwe. Wbudowany mikrofon i głośnik oraz obsługa komunikacji Push-to-Talk umożliwiają potrzebującym pomocy klientom łatwe nawiązanie rozmowy z ekspedientem lub asystentem wirtualnym. Zaawansowana technologia głosowa zapewnia krystalicznie czysty dźwięk podczas komunikacji głosowej niezależnie od tego, w jak głośnych warunkach w sklepie odbywa się rozmowa. Można też przekierowywać rozmowy do pracowników wewnątrz sklepu lub do specjalistów w innym miejscu, aby zapewnić klientom możliwie najlepszą obsługę w każdej sytuacji. Łączność NFC — natychmiastowe parowanie Dzięki obsłudze technologii NFC użytkownicy mogą za pomocą prostego dotknięcia sparować swój smartfon z asystentem CC6000. Uczestnicy programów lojalnościowych mogą szybko otrzymywać spersonalizowane oferty i kupony bezpośrednio na swój telefon. |
|
|
|
|
|
|
|
Nie zapomnij zobaczyć
Informacje
Pomoc
O firmie
Copyright 2023 Elex