Sprawdzarka cen Kiosk Zebra CC6000

Asystent klienta CC6000 stanowi połączenie dobrze znanej formy tabletu klasy konsumenckiej z platformą i funkcjami klasy korporacyjnej, aby zapewniać całkowicie wyjątkową obsługę i środowisko zakupów. 

Do darmowej wysyłki brakuje: 1700,00
Dostępność towaru (dni):
Czas wysyłki: 48h
Cena netto: 0,00
Cena brutto: 0,00
Ilość

 Ten elegancki 10-calowy kiosk zapewnia klientom najlepsze funkcje zakupów online oraz w sklepie stacjonarnym i wszystkie oczekiwane przez nich możliwości samoobsługi a także wiele innych zalet. Klienci mogą w ciągu kilku sekund zgłosić swoją obecność w celu odbioru zamówienia, znaleźć produkt lub cenę, wyszukać potrzebne informacje, wezwać ekspedienta, za pomocą funkcji rozmowy wideo porozmawiać z ekspertem w celu uzyskania natychmiastowych odpowiedzi, otrzymać spersonalizowane oferty, dokonać zakupu i wykonać wiele innych czynności. CC6000 oferuje najnowsze osiągnięcia technologiczne na najnowocześniejszej platformie AndroidTM, aby już dziś przenieść proces interakcji z klientem na zupełnie nowy poziom, a dzięki gotowości na przyszłość jutro móc zapewniać klientom ekscytujące nowe doświadczenia. Dzięki podejściu opartemu na platformie i zaawansowanemu zestawowi programów narzędziowych oraz narzędzi do zarządzania Mobility DNA firmy Zebra działowi IT będzie łatwiej integrować CC6000 i zarządzać nim. Najlepsze możliwe usługi elektronicznego asystenta na wyciągnięcie ręki Twoich klientów dzięki CC6000.

System Android — nie trzeba uczyć się obsługi

Jeśli Twoi klienci wiedzą, jak korzystać z telefonu komórkowego, będą umieli korzystać z CC6000 — obsługuje on te same, znane im gesty, takie jak przesuwanie, szczypanie, przewijanie i powiększanie.

Łatwy, szybki i dokładny odczyt kodów kreskowych

Dzięki zaawansowanej technologii skanowania firmy Zebra i dostępnej wyłącznie w ofercie firmy Zebra technologii inteligentnego obrazowania PRZM Twoi klienci będą mogli korzystać z funkcji niezawodnej, błyskawicznej rejestracji praktycznie dowolnego kodu kreskowego 1D lub 2D, niezależnie od jego stanu. A dzięki obsłudze drukowanych i elektronicznych kodów kreskowych klienci będą mogli skanować wszystko od etykiet na artykułach po kupony i karty lojalnościowe przechowywane w ich telefonach komórkowych.

Natychmiastowa pomoc dzięki najnowocześniejszej technologii głosowej i wideo

Poproszenie o pomoc za pomocą CC6000 jest bardzo łatwe. Wbudowany mikrofon i głośnik oraz obsługa komunikacji Push-to-Talk umożliwiają potrzebującym pomocy klientom łatwe nawiązanie rozmowy z ekspedientem lub asystentem wirtualnym. Zaawansowana technologia głosowa zapewnia krystalicznie czysty dźwięk podczas komunikacji głosowej niezależnie od tego, w jak głośnych warunkach w sklepie odbywa się rozmowa. Można też przekierowywać rozmowy do pracowników wewnątrz sklepu lub do specjalistów w innym miejscu, aby zapewnić klientom możliwie najlepszą obsługę w każdej sytuacji.

Łączność NFC — natychmiastowe parowanie

Dzięki obsłudze technologii NFC użytkownicy mogą za pomocą prostego dotknięcia sparować swój smartfon z asystentem CC6000. Uczestnicy programów lojalnościowych mogą szybko otrzymywać spersonalizowane oferty i kupony bezpośrednio na swój telefon.

 

 
 

 

 

 
   

 

Parametry dodatkowe:

System operacyjny:
Android Oreo
Procesor:
Qualcomm Snapdragon™ 660 8 rdzeni 1,2Ghz
Pamięć:
RAM: 4 GB, Flash: 32 GB
Rodzaje ekranów:
dotykowy 12.7 cm (5''), 1280x720 pixels orientacja Landscape
Uchwyt montażowy:
VESA mount (75x75 mm)
Typ czytnika kodów kreskowych:
1D/2D imager
Odczytywane kody kreskowe:
Wszystkie standardowe kody 1D i 2D
Rodzaj klawiatury:
klawiatura dotykowa
Oprogramowanie:
dostęp do aplikacji Google
Brak załączonych plików

Nie zapomnij zobaczyć

Informacje

Copyright 2023 Elex

Zobacz rownież tutaj

instagramfacebook